Poz. | Kierowca | Zespół | Okr. | Czas | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Jarno Trulli | Toyota | 10 | 1:34.556 | |
2 | Timo Glock | Toyota | 6 | 1:34.574 | |
3 | Jenson Button | Brawn GP | 11 | 1:34.588 | |
4 | Sebastian Vettel | Red Bull | 16 | 1:34.756 | |
5 | Rubens Barrichello | Brawn GP | 25 | 1:34.901 | |
6 | Lewis Hamilton | McLaren | 13 | 1:34.915 | |
7 | Felipe Massa | Ferrari | 41 | 1:35.065 | |
8 | Mark Webber | Red Bull | 50 | 1:35.165 | |
9 | Sebastien Bourdais | Toro Rosso | 30 | 1:35.410 | |
10 | Nelsinho Piquet | Renault | 37 | 1:35.441 | |
11 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 42 | 1:35.498 | |
12 | Heikki Kovalainen | McLaren | 54 | 1:35.520 | |
13 | Robert Kubica | BMW Sauber | 50 | 1:35.706 | |
14 | Fernando Alonso | Renault | 29 | 1:35.722 | |
15 | Nico Rosberg | Williams | 37 | 1:35.816 | |
16 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 52 | 1:35.924 | |
17 | Kazuki Nakajima | Williams | 39 | 1:36.153 | |
18 | Adrian Sutil | Force India | 28 | 1:36.219 | |
19 | Giancarlo Fisichella | Force India | 9 | 1:36.376 | |
20 | Sebastien Buemi | Toro Rosso | 38 | 1:36.473 |
WIADOMOŚCI
DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
26.04.2009 19:15
0
3. Jenson Buttono? ;-)
26.04.2009 19:35
0
nawet Robert nie miał takiego złego czasu
26.04.2009 19:36
0
13 w kwalifikacjach i 13 czas uzyskany w wyscigu...
26.04.2009 19:43
0
widać ,ze Robert jezdzi równo ale na więcej bolid nie pozwala
26.04.2009 19:45
0
13stka jest jednak pechowa :(
26.04.2009 19:57
0
Szkoda ze Robert niie zszedl ponizej 1:35.
26.04.2009 20:06
0
to był juz tylko łabedzi spiew żałosny wyścig oby taki ostatni , ale czego można było sie spodziewadz z taka cysterną
26.04.2009 20:13
0
Regularność Kubicy potwierdza to że !!!!!!!!Kierowca dobry, bolid gówniany!!!!!!!!!!!!!!!!!
26.04.2009 20:17
0
To, że Kubica ruszał z cysterną było świadomym zabiegiem strategicznym - nikt nie spodziewał się takiego obrotu sprawy. Gdy wiedzieli, że będzie zmieniane skrzydło na 3 okrążeniu - zalali by paliwa na 3 okrążenia... Strategia była może i obiecująca, ale zupełnie się nie sprawdziła - pech. Swoją drogą BMW na razie kiepściutko. Zaczynam się obawiać najgorszego (rywalizacji z Force India...). Oby Barcelona była przełomowym etapem w BMW !
26.04.2009 20:29
0
Witam wszystkich. ciekawe czy to przypadek że heidfeld swój najlepszy czas wykręcił dwa okrążenia po Kubicy? Czy może w ramach małej wewnętrznej wojenki po usłyszeniu informacji od swojego inż wyścigowego próbował wykręcić lepszy czas od Kubicy?
26.04.2009 21:16
0
Tempo wyścigowe BMW woła o pomstę do nieba. Gdyby nie incydent z Heidfeldem, Kubica na takim miejscu jak wyżej zakończyłby wyścig.
26.04.2009 21:28
0
jaka regularność.. kubica kręcił czasy po 1:36 /1:37 dla mnie blamaż... oczywiście był mocno dotankowany i miał te paskudne gumy, ale 2 sekundy na okrążeniu to jest jakieś nieporozumienie...
26.04.2009 21:31
0
Pierwsza dwunastka mieści się w 1 sekundzie...
26.04.2009 22:37
0
wiesz, każe 10kg więcej to 0,4-0,5 s na straty kółku. Twarde gumy są o ok 1s wolniejsze od miękkich. Kubica był cięższy o ok 20-40 kg od innych i miał wolniejsze opony. Jeśli był 2s wolniejszy na kółku t było to TYLKO 2 sekundy. Czyli bolid nieźle jechał zatankowany pod korek. Start bardzo obiecujący, dwóch wyprzedzonych, jedna pozycje stracony-bilans i tak dodatni. Gdyby nie było problemów z przednim skrzydłem to na mecie byłby przed Piquetem, czyli w granicach punktów. Jednak strategia Webbera czy Massy była lepsza, mimo potężnych strat. Ciekawy co by było gdyby Robert dostał miękkie gumy po wymianie nosa. Zawsze można by przyspieszyć drugi zjazd do boksów[20-25 kółko], dolać odrobinę paliwa[na 5-10 kółek], założyć miękkie gumy po raz drugi i w końcówce dopiero twarde
26.04.2009 22:39
0
widać jak toyota spaprała....
27.04.2009 08:57
0
widać, że byli najszybsi, ale przez spieprzoną strategię nie wykorzystali tego. A szkoda, bo widok Buttona na pierwszym miejscu powoli zaczyna mnie nudzić.
27.04.2009 10:09
0
kimi Rajdkoniem zasugerował dość ciekawą hipotezę odnośnie zmiany już na 3 okrążeniu opon na supermiękkie. Nie wiem czy ta startegi byłaby dobra do tych opon w obciążonym na maxa bolidzie ale z drugiej strony do końca wyścigu tak Heidfeld jak i Kubica mogli jechać na tych supermiękkich oponach skoro do wyścigu wystartowali na średnich, więc regulaminowi stałoby się zadość. Czy byłyby lepsze wyniki tego nie wiem ale NA PEWNO NIE GORSZE skoro i tak przyjechali obydwaj na szarym końcu
27.04.2009 11:46
0
toyota zmasciłą z tymi oponami niema co w kluczowm momencie wyscigu taka wtopa. Myśle ze japonce sie troche przestraszyli i poszli po najmniejeszej linii oporu ale z drugiej strony jak sie obiera agresywna taktyke to trzeba ja do konca stosowac. Z pewnosią jednak niejest to ostatnia szansa toyoty na zwycięstwo w tym roku. Przypominaja BMW z zeszłego sezonu kiedy cisneli cisneli az wkoncu wygrali. Ma nadzieje ze potem niezrobią tego samego co oni....
27.04.2009 12:26
0
@sivshy - a mnie nie... A to dla tego, że należy się chłopakowi. Należy mu się przez tyle schrzanionych lat, by jeden sezon należał do niego. A Toyota sama jest sobie winna. Mogliby nawet wygrać. W klasyfikacji najbardziej zaimponowali mi Bourdais i Piquet. Obaj tempo mieli najwyraźniej dobre. Z kolei największa porażka to BMW i Williams. Muszą się wziąć do ciężkiej pracy. Oby te poprawki przyniosły plony w postaci wysokich pozycji w wyścigach.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się